Redan söndag? Herregud vad veckorna går. 
Nu i helgen har jag varit ledig, och Malin bestämde sig för att komma upp och hälsa på mig! Hon bor ca två timmar bort i Byron bay så det är inte så långt. Vi har haft en jättetrevlig helg med shopping och drinkar! Mår sådär idag, hehe. Måndag imorgon vilket innebär att jag ska passa Daniel från 3-6, förutom det är jag ledig, sköönt. Bara tre veckor kvar nu innan det bär av till västra Australien tjoho! Har lite ångest över hur jag ska få plats med alla mina saker i väskan, har samlat på mig en del mina månader här.. Hmm.. Kanske borde skicka hem lite saker. 
Och så är det bara en vecka kvar tills jag fyller år med!!! Tror jag ska umgås med fran och hitta på nåt kul, middag och drinkar kanske. Fast alkohol lockar inte mycket just idag.. Fy. Nä vi kanske går på musikal eller något istället, skoj! (Börjar bli gammal?!) vet att dirty dancing precis har börjat visas! Okejjjj lite bilder från helgen då:









Hahahaha

1 kommentarer

mamma

14 Jun 2015 15:32

Tjenare!
Kul att träna på lite svenska ; ) Vad önskar du dig då? Vi lägger väl paketen på ditt rum så får du öppna dem när du kommer hem! Här hemma har vi haft två hyfsat varma dagar och det har varit jättehärligt, idag är det sol och blåst men det är okej bara solen skiner : )
På jobbet börjar det bli tomt på kontoren, folket går på semester, känns lite konstigt för sommaren har inte riktigt kommit igång. I alla fall är det en skön period med lite hinna ikapp sig tid och att kunna ta det lite lugnare.
Ha det så gott vi hörs
Mamma



Kommentera

Publiceras ej