Så min sista jobbdag var redan i fredags, tjejerna har vinterlov nu och denna första veckan är de med sin mamma. Och jag åker ju på måndag så ja, hela veckan ledigt! Nästan iallafall. Idag måste jag köra in till stan och hämta upp deras nya au pair, som heter Emily!! Haha. Hon är 26 och från Kanada tror jag han sa. Så ska jag "ta hand" om henne i två dar mesans Andrew är borta med jobbet. Visa henne runt i området osv så det blir nog trevligt. På fredag åker de, tillsammans med tjejerna, ner till gold coast i två nätter, tyvärr finns det inte plats för mig. Men han sa att jag kan stanna här i huset så det var väldigt snällt! 
I fredags på min sista jobbdag tog jag med äldsta och yngsta till dream world som är en nöjespark. Jättekul!! Kommer sakna alla tre så mycket, har ju vart här i fem månader.. Och speciellt lilla evie för vi har ju spenderat så mycket tid tillsammans. Men jag får helt enkelt hälsa på! Andrew sa att jag är välkommen nääär som helst och det spelar ingen roll hur fullt huset är. 
Här kommer lite bilder från i fredags iallafall:





"DUCK FACE, EVERYONE!!"


Aboriginsk ansiktsmålning!



Tiger show 😍😍😍👌

2 kommentarer

Mamma

01 Jul 2015 10:04

Va gulliga dom är, hoppas att de kommer till Svedala och hälsar på när de blir stora! Fast jag såg på fejjan att aussiesarna bara semestrar på Gold Coast!
Då har du lite att visa nu då för nya Emily. Hoppas att hon är trevlig och snäll mot barnen.
Ha det gott
Muttilainen

Farmor

03 Jul 2015 23:59

Vilka härliga barn du haft att passa. Ha nu en riktigt härlig resa på västkusten. Snart hoppas vi få se dig i old Sweden igen. Kramar!

Kommentera

Publiceras ej