Häromdagen var det några tjejer som skrev i Facebookgruppen "au pairs i brisbane" att de skulle på musikalen dirty dancing och undrade om fler ville följa med.. JAAAAA! Älskar dirty dancing!! Varför inte liksom. Och musikaler är ju bara så härligt. Så vi var 7 stycken som möttes upp. Åt middag i mysiga southbank, kycklingfajitas mm. Några av tjejerna var från USA, nån från England, nån från Holland och Tyskland tror jag. Så kul att träffa folk från olika länder hela tiden, älskar det. Är nästan som vardag för mig nu! 
Musikalen var jättebra, rekommenderas!! Gåshud! 







Dirty daiquiris ;) 


Btw jag har tappat bort mina glasögon!! Hittar dem inte någonstans, vafaaaan 

2 kommentarer

Mamma

27 Jun 2015 10:49

Haha kanske dags för nya brillor ändå? Va kul att träffa nya människor, men det är allt gott med vänner som man haft länge också 😜 tänk va glada de ska bli när du kommer tillbaka till Svedala. Underbart att sedan ha en massa bekantskaper över hela världen att hälsa på om man känner för det. Världen krymper och blir mindre på sätt och vis.
Idag softar vi lite efter frukosten och planerar för en liten grillafton med ungdomarna. Ute i hamninloppet ska det bli segeltävling idag (Volvo Ocean Race är i stan) men idag av alla dagar blåser det i princip ingenting, nada, niente. Hoppas att hostan blir bättre och att du hittar glasögonen 😎

Anonym

30 Jun 2015 21:20

Kramisar i massor!
Mysigt att se dig om än bara på bild.
Vad händer här hemma då??? Jaaa, Nikola åkte till Serbien idag med Rajko så de är borta i 10 dagar nu... 😔 saknar honom redan men får försöka se det som lite egen tid... Ska ha en kompis hemma på fredag kväll och sen på konfirmation på lördag hos min chefs dotter.
Sen är jag kattvakt torsdag-tisdag... En utsöt liten ragdoll katt vid namn Zoey flyttar in hos mig några dagar på torsdag! Ska bli super mysigt med lite sällskap!!! En kollega ska på semester med sin familj så därför är lilla missan hos mig 😃❤️
Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej