Hej hallåååå! 
Här sitter jag med frusna fingrar och försöker blogga.. Kom precis tillbaka till hostelet. Jag och Johanna tog en liten dagstur till ett ställe som heter fremantle. Där har de en "winter festival" med skridskoåkning och riktig snö.. Haha vet inte riktigt vad vi hade förväntat oss men det var rätt dassigt. Och "isrinken" var väldigt liten. Men caféet de hade satt upp var mysigt så där satt vi i flera timmar, drack varm choklad och åt soppa. Första gången jag har fått vinter/julkänslor sen jag var i Sverige! 
Imorgon är vår sista dag här i Perth, vi har inte bestämt än vad vi skall göra men vi är sugna på att göra en vinprovningstur! (Måste man spotta ut vinet? Haha) 
Sen på fredag morgon bär det av norrut mot värmen woho! 
















2 kommentarer

Mamma

09 Jul 2015 10:07

Hej på er flickor!
Det ser jättemysigt ut på fotona inte dassigt alls!
Och ja man spottar ut när man provar vin ; ) fast bara om det är äckligt hahaha haha! hemma är det kallt igen så jag har på elementet på jobbet : (
Ha det fint och hälsa Johanna väninnan!

mormor

09 Jul 2015 14:05

Hej Emelia Det ser mysigt ut.Skoj med vinprovning.Det blir skönt att komma till värmen.Ha haha.Här är det inte så varmt som sagt.Var på en busstur till Dalarna fredag -måndag när det var som varmast.Det gick bra AC i bussen.Det är verkligen vacker natur i Dalarna och många röda stugor.Ha det gott hälsa Johanna Kramisar

Svar: Men det låter ju allt mysigt hörru! Tur att du hade fint väder också! Johanna hälsar tillbaka! Kram
Emelie Zachrisson

Kommentera

Publiceras ej