Tack så mycket för alla grattishälsningar i söndags!! Hade en jättebra dag tillsammans med fran. Vi åt lunch i en park (jag fick en gratis kaka från subway Wohoo) och sen åkte vi till westend och gick till en bar! Drack lite drinkar, dansade, tjötade! Hemma och i säng vid 22 för jag skulle jobba morgonen efter. 
Var iallafall en väldigt mysig dag. Fast jag får erkänna att jag hade lite hemlängtan.. Saknar er! 
Mindre än 2 veckor kvar till västra Australien!!!! 





Hon köpte mig en ny fin rosaglittrig dagbok, och världens gulligaste kort hahaha! 

3 kommentarer

mamma

24 Jun 2015 09:41

Å vi saknar dej! Nu är det bara tre månader eller 12 veckor som låter närmre kvar! Det ska bli så härligt att hela familjen är på plats så du ka inte ana! Haaaar du bokat biljett hem än?
Här är det iaf härliga 12 grader varmt! Helt otroligt det verkar inte bli någon sommar här hemma. Kanske väntar den på dej. Igår var Becks på One Direction tillsammans med Rebecka från Västerås.
Ha det så gott lille du å kram <3

Anonym

30 Jun 2015 21:21

Kramisar i massor!
Mysigt att se dig om än bara på bild.
Vad händer här hemma då??? Jaaa, Nikola åkte till Serbien idag med Rajko så de är borta i 10 dagar nu... 😔 saknar honom redan men får försöka se det som lite egen tid... Ska ha en kompis hemma på fredag kväll och sen på konfirmation på lördag hos min chefs dotter.
Sen är jag kattvakt torsdag-tisdag... En utsöt liten ragdoll katt vid namn Zoey flyttar in hos mig några dagar på torsdag! Ska bli super mysigt med lite sällskap!!! En kollega ska på semester med sin familj så därför är lilla missan hos mig 😃❤️
Puss o kram

Svar: Åh jag drömde faktiskt om dig och nikola i natt! Tror vi var hemma hos er och jag skulle passa honom.. Saknar er!!
Och jag äälskar ragdolls! Se till att mamma och pappa får träffa den så de vill köpa en också ;) hahaha!
Vad ska du själv hitta på under semestern? Kram
Emelie Zachrisson

Stjärtskallen

01 Jul 2015 19:30

Blir inte så mycket på semestern. Kommer vara en hel del i Åsa tänkte jag. När det stället finns har man ingen anledning att vara instängd i en lgh i Torslanda 😜

Men en härlig vecka på alcudia beach på Mallorca med Nikola blir det i slutet av sommaren... 8/8 åker vi en vecka! Ska bli jätteroligt och mysigt!

Får väl bjuda hit de på kaffe 😂

Kram kram
Miss you tooooooo!

Kommentera

Publiceras ej