I FÖRRGÅR SIMMADE VI MED EN VALHAJ!!! Åh, så lycklig jag var. Jag trodde inte att vi skulle ens se någon för de hade inte sett någon på hela veckan, men johodåå!! Sån tur vi hade!! Och vilket underbart vackert och magnifikt djur. Gentle giants kallar de dem, och jag kan inte annat än hålla med. Det var helt sjukt häftigt att tre gånger få simma, mitt på öppet hav, tillsammans med världens största fisk. Definitivt en av de coolaste grejer jag någonsin har gjort. Och det blev ju inte sämre av att vi såg massor av delfiner och knölvalar!! Helt enkelt en fantastisk dag ute på havet. Wow. Det var en fotograf med på båten så bra bilder kommer såfort jag har tillgång till en dator med internet! 
Tog några bilder själv iallafall på båten hehe.

Soluppgång på hostelet innan vi åkte till båten.


Vädret var sådär men vattnet var varmt haha ;)




Om någon någonsin bestämmer sig för att åka och simma med valhajar i exmouth: åk med 3 Islands, bästa personalen och maten osv.


Idag är det vår sista dag i exmouth. Imorgon flyger jag tillbaka till rockhampton. Men kommer inte fram förrän på tisdag morgon för måste vänta länge både på flygplatsen i Perth och brisbane.. 
Idag ska vi lägga oss vid poolen, sola lite. Äntligen fint väder WOHOOO! 
Här är lite bilder från igår när vi stekte hela dagen;




$11 för en öl vid poolbaren. Omg.. Så dyrt..

3 kommentarer

mormor

19 Jul 2015 11:22

Halloj Emelia.Fina bilder,vilka fina minnen du kommer att ha med dig hem.Helt underbart!!!Kramar o pussar!!

Faster

19 Jul 2015 22:56

OMG vad coolt! Nikola var jätte imponerad av att du simmat med valhaj och lite avis också!
Pussar i massor ❤️❤️❤️

Farmor

28 Jul 2015 19:14

Tack så jättemycket för vackert vykort. Kram även från Kajsa

Kommentera

Publiceras ej