Äldsta tjejen i familjen, Charlotte, var hemma från skolan igår för hon var totalt jetlaggad. Hon kom hem från USA för någon dag sen, minns inte om jag har berättat detta men hon var på världsmästerskap i "future problem solving". Är inte helt hundra vad det innebär men det har något att göra med att lösa problem.. Nähä? Haha! De kom sexa av 50-något lag så det var en riktig succé! Eftersom hon hade jetlag och knappt sovit något så var hon hemma från skolan, vi blev dock lite uttråkade så bestämde oss för att gå på bio! Hon lyckades få med mig att se nya jurassic world, jag har sen unga dar varit rädd för dessa filmer och fått mardrömmar hahaha, men ibland får man väl möta sina rädslor. Är glad att vi såg den iallafall för den var verkligen grymt bra!! Har hört blandade åsikter men jag älskade den. Definitivt sevärd! Och så är jag lite förälskad i den manliga huvudrollsinnehavaren, mums. 
Lyckligtvis inga mardrömmar inatt så det var ju skönt! Sov faktiskt jättebra för en gångs skull, hostan börjar gå över. ÄNTLIGEN! 
Idag är det torsdag och jag är som vanligt hemma med evie. Än så länge har vi hunnit leka med play do och ätit frukost. Nu satte jag precis på filmen "dumma mej", måste förbereda oss på nya filmen som kommer ut på bio. "Minions", är så taggad på att gå och se den haha. Blir kanske imorgon eller nästa vecka! 
Idag är det fint väder yay, har varit dåligt typ en vecka med regn och rusk så känns som att det är dags för en promenad till lekplatsen. 
Hoppas ni har det bra där hemma! Midsommarafton imorgon ju!!! Jag har lite sill här hemma men det är väl allt jag gör för att fira haha. 

Puss o kraaaam

1 kommentarer

mamma

18 Jun 2015 09:35

Halloj!
Ja du han är lite snygg skådespelaren i Jurassic World ; ) Är du ledig på midsommarafton eller är barnen hemma? Om de är hemma tycker jag att ni ska bygga en midsommarstång och dansa små grodorna : ))) Här är vädret inte precis skitkul om man säger så, det är faktiskt riktigt kallt och dj......t!
Dunjackan åkte på idag, den har aldrig blivit nerpackad ens!
Glad midsommar på dig! Vi ska äta lunch nere hos farmor och senare på eftermiddagen/kvällen ska vi hem till Katarina och Mattias på berget!
Kram

Kommentera

Publiceras ej